Кращі упаковки 2019 року

Все більше споживачів з різних країн схиляються до того, що готові платити більше за товар, упаковка якого буде менше шкодити екології. Так що, безсумніву, пластик сьогодні не в моді. Заміна пластику вже є - це картонна упаковка.

Даний сегмент ринку демонструє щорічне впевнене зростання. Так, агентство "Smithers Pira" пророкує бурхливий ріст ринку упаковки. За прогнозами, до початку 2020 року він зросте до 1 трлн. дол.

Ринок картонної упаковки з об'ємом 261 млрд. дол., який становив в 2015 р найбільшу частку ринку упаковки в цілому, також збереже лідируючі позиції в 2020р.

У 2015 р Китай обігнав США і став найбільшим споживачем картонної упаковки в світі та, за прогнозами, в 2020 р буде споживати близько чверті світового обсягу. Друге і третє місця займуть Індія і Південна Корея.

Український ринок картонної упаковки демонструє аналогічні тенденції.

Отже, для того, щоб конкурувати на ринку, необхідно бути в курсі інновацій. Простота - це один із трендів 2019 року. Простота і мінімалістичність дозволяють відкинути все зайве, сконцентрувавши покупця на головному. Цей тренд добре застосовують в харчовій промисловості, косметичної, фармацевтичної та ін.

Завжди користувалися популярністю у дизайнерів картонних упаковок абстрактність або конкретні ілюстрації. На тлі малюнків текст завжди виглядає більш читабельним.

Крім перерахованих вище трендів, в минулому році стиль ретро став одним з лідируючих в дизайні картонних упаковок. Подібний дизайн не тільки привертає увагу покупця своїм зовнішнім виглядом, але і користується великим купівельним попитом.

Виробники картонних упаковок велику увагу надавали кольору своєї продукції. Перевагу по праву заслуговують так звані пастельні відтінки, коли не тільки один колір, а й складна суміш персикового, рожевого, кремового, шоколадного відтінків роблять дизайн більш «м'яким і ігристим». Маркетологи стверджують, що така палітра стимулює продажі.

Не існує двох інших кольорів, настільки протилежних і настільки розкішних в поєднанні як чорний і білий. Ці кольори - універсальні та підходять під будь-яку продукцію, та їх завжди супроводжує слово «стиль».

Керуючись бажанням здивувати покупця, деякі виробники використовують нетрадиційні варіанти упаковки для звичайних товарів. Прикладом тому може послужити дизайнерська робота Льоші Лимонова. Упаковка виготовлена для білого вугілля за принципом «доміно». Для досягнення мети потрібно починати з дрібниць. Те ж саме з нашим здоров'ям: досить почати з першої таблетки і тобі відразу стане легше. Перший крок викличе ланцюгову реакцію в лінійній послідовності, згідно з принципом доміно. У дизайні упаковки білі кружечки на чорному тлі асоціюються у покупця з білими пігулками. Тиснення на них передає більш точну подібність з оригінальним доміно. Крім того, дизайн лицьового боку збігається з кількістю таблеток в упаковці. Для людей з обмеженими можливостями на зворотному боці «Білого сорбенту» текст продубльований шрифтом Брайля.

Підводячи підсумок, можна з упевненістю сказати, що 2019 рік приніс багато інновацій і нових можливостей для експериментів. Дизайнери грали кольором, графікою по-новому. Минулий рік в дизайні ринку картонної упаковки був роком контрасту: від дивовижних колірних комбінацій до повної відсутності кольору, від мінімалізму до вінтажних стилів. Однак при всьому різноманітті дизайну, необхідно пам'ятати про одне: мода змінюється, але тяга до красивих і з душею зробленим речам - вічна. Тож вдалий дизайн - це хороші продажі.

 

Slavena © Всі права захищені. 2022
Прорахувати