Фармацевтична упаковка. Що нового на горизонті?

Дана стаття є скороченим варіантом статті, що була опублікована журналом "Фармацевтична галузь" за авторством нашої компанії


Серіалізація

До фармацевтичних підприємств та препаратів з кожним роком висувається все більше і більше вимог. І необхідно постійно йти у ногу зі слоганом: «Стабільна якість в усьому». Серіалізація, як у Європі, так і в Україні є головним трендом і головною задачею кожного фармацевтичного заводу. Це зрозуміло. За допомогою унікального коду і системи відстеження товару серіалізація дозволяє відстежувати рух фармацевтичної продукції. Тут і захист бренду виробника разом із значним зменшенням ризику випуску контрафактної продукції; і узгодження вартості кожного окремого препарату; і отримання логістичних даних постачання, повернення, вилучення; і відстеження кожної партії з можливістю повернення товару при виникненні такої необхідності і багато інших переваг по захисту компанії-виробника і споживача.

Граматура і товщина картону

В Європейських країнах відбувається активна робота фармацевтичних компаній над зменшенням граматури і товщини картону своєї картонної вторинної упаковки. Менше фарби, нижче граматура, тонше картон – менше шкоди. І дійсно, якщо років п’ять назад ми дивились на упаковку фармацевтичних підприємств Європи і захоплювались тим, як рівно стоїть упаковка на прилавку за рахунок товщини картону, то сьогодні вже бачим, що деякі упаковки вже не мають ці переваги. Та й і не потрібно. Упаковка повинна привернути, продатись та відправитись на переробку. І при цьому постаратися нанести мінімальну шкоду оточуючому середовищу.

Слід відмітити, що використання тонкого, але якісного європейського картону ніяк не впливає на зовнішній вигляд упаковки, але ціна виготовлення такої упаковки змінюється. Хоча зараз ми бачимо достатньо великі проблеми з поставками картону в Україну, а з ним і збільшення вартості картону із меншою щільністю.

Візуальне сприйняття самого картону

Білизна та зовнішня чистота зараз популярні, як ніколи раніше. А значить, іде тренд на використання високо целюлозного вибіленого картону. Можу сказати, що і наше підприємство відчуває зріст зацікавленості фармацевтичних компаній саме в такому картоні. І, якщо раніше багато хто говорив про оборот кремового кольору, то сьогодні обираються біліші із наявних білих, хоча це і впливає на цінову політику виготовлення картонної упаковки. Разом із чистотою сьогодні також необхідна гарантія утримання чистих волокон, відсутність клею та полімеру, а це означає, що ми кажемо про відмову від китайського картону і більшою прихильності до європейського виробника.

Лаконічний дизайн

В Європі дизайнери більш націлені на асоціації споживача, просту впізнаваність необхідного препарату, легкий, чистий, нескладний дизайн, але все це разом з інформативністю. Така упаковка своїм дизайном демонструє, який препарат знаходиться в середині і що він допомагає вилікувати. Вона говорить сама за себе. Можна сказати, що частіше тут використовується відгалуження інтернаціонального (або швейцарського) стилю.



Гранкіна Валерія, типографія Славена

 

Slavena © Всі права захищені. 2022
Прорахувати